Minnesmarkering 22. juli

Berørte kommuner (+Bergen)

22. jul, kl. 10:00 — 23:00, Vestland

Arrangement i Vestland 22.juli

Det vil bli gjennomført en rekke arrangementer og markeringer til minne om dem vi mistet i hele Vestland fylke 22. juli.

Under følger en oversikt over arrangementer i berørte kommuner i Vestland fylke, samt arrangementene i Bergen.

Bor du i en kommune som ikke var direkte berørt, men lurer på om det er markering i din kommune? Ta kontakt med ditt lokale Arbeiderpartilag.

10.00: Øygarden Arrangement ved Stranda skule.

Det vert tale og kransenedlegging ved:• Endre Toft, leiar i Vestland AUF• Ingvild Skaar, leiar i Øygarden Arbeidarparti• Tom Georg Indrevik, ordførar i ØygardenSong og musikkinnslag ved Vivian Steinsland.

I etterkant er det samling med bevertning i Strandahallen

Fjell kyrkje• Open kyrkje kl. 12.00-17.00.• Minnegudsteneste kl. 17.00-17.30.Alle er velkomne til delta på markeringa.

Arrangør: Øygarden kommune.

12.00 Askøy Arrangement ved minnesmerket på Kleppestø.

Arrangør: Askøy kommune.

13.30 Bergen Arrangement ved «den blå steinen».- Appell med ordfører i Bergen Marte Mjøs Persen- Musikkinnslag- Blomsternedlegging på den Blå Steinen.

Arrangør: Arbeiderpartiet i Bergen.

15.30 Osterøy: Arrangement ved Rådhuset i Lonevåg.• Velkommen ved Ordfører Lars Fjellstad.• Minneord om dagen ved Astrid Tveiten• Minneord om Tore og Tarald ved Lars Fredrik og Henrik Selstø• Kulturelt innslag• Tematikken rundt 22. juli ved Nikolas Skjerping• Kulturelt innslag• Rep for kyrkja seier nokre ord• Praktisk informasjon om videre markering.• Avslutning ved Ordføreren Flytting til minnesmerket.• Kransenedlegging ved minnesmerket.

Arrangør: Osterøy kommune.

De vært open kyrkje på Hamre i etterkant av arrangement i Lonevåg.

Arrangør: Kyrkja på Osterøy

18.00 Kveldsarrangement på Valestrand.

Det blir felles avgang fra Valestrand kl. 18.00 og ankomst Brakvatne ca.18.30.Der blir det musikkinslag ved Håkon Hevrøy, Helge Riise, Marianne Riise og Henning Hoshovde, Regine Forthun og Amalie Vevle LavikVarighet ca. 30 minutter.

Arrangør: Osterøy Arbeiderparti

12:00 Stryn- Kyrkjeklokkene ringer, klokkespel frå Stryn kulturhus- Varaordførar Torstein Tvinnereim ønskjer velkomen- Kransenedlegging- Musikkinnslag Stryn musikklag «Til ungdommen»- Tale stortingskandidat Vestland Arbeiderparti Torbjørn Vereide- Tale  regionleiar LO Vestland Førde  Nils Petter Støyva- Tale tidlegare leiar i Stryn AUF  Paulina Sitarz- 1 minutt stillheit- Musikkinnslag - Stryn musikklag  «Nordfjordsongen» 13:00 Lunsj for inviterte gjester i Tingsalen Stryn kulturhus

Opne  kyrkjer:Oppstryn kyrkje 10:00 – 18:00Nedstryn kyrkje 12:00 – 18:00

Andre 22. juli-arrangement i Bergen i løpet av dagen

Digital minnekonsert22. juli 2021 kl. 19.00 – 20.00Bergen kommune sender en digital minnekonsert. På programmet blir det musikk, dans og diktlesing.Medvirkende: Vilde Tuv, Fredrik Saroea med kvartett fra BIT20 Ensemble, 9 grader nord, Frode Grytten, Fredrik Hagen, Karen Eide Bøen og Arcturus saksofonkvartett. Programmet ledes av ordfører Marte Mjøs Persen.

Følg minnekonserten direkte her

Arrangør: Bergen kommune

Minnegudstjeneste i Bergen Domkirke22. juli kl 17.30 – 18.15Gudstjeneste med lystenning, lesninger og musikk. Gudstjenesten er åpen for alle. Biskop Halvor Nordhaug og domprost Gudmund Waaler leder gudstjenesten. Prekenen holdes av biskopen. Appeller ved fylkesordfører Jon Askeland og fylkesleder for AUF, Endre Toft.Arrangør: Bergen domkirke menighet

Ti år siden 22. juli – minnemarkering på Torgallmenningen22. juli 2021 kl 16:30-17:00Denne sommeren er det ti år siden angrepet mot regjeringskvartalet og AUFs sommerleir på Utøya 22. juli. På tiårsdagen inviterer Samarbeidsrådet for tros- og livssynssamfunn (STL) Bergen og Vestland innvandrerråd til en felles minnemarkering. Ved å markere dagen på tvers av livssyn og kultur, majoritet og minoritet, står vi sammen med de som fikk livet sitt endret for alltid, og hedrer minnet om livene som gikk tapt på grunn av verdiene de sto for.

Appeller ved biskop Halvor Nordhaug, Christian Lomsdalen (nestleder Human-Etisk Forbund), imam Ali Saied (Bergen moské), styremedlem Vestland innvandrerråd. Etter appellenne samler vi oss ved Den blå stein for å minne i stillhet. Hvis du vil, kan du ta med en blomst.https://www.facebook.com/events/361573588640769Arrangører: Samarbeidsrådet for tros- og livssynssamfunn, Vestland innvandrerråd