Faglig politisk konferanse

Samarbeidskomiteen i Vestland arrangere den årlige faglig politiske konferansen

30. sep, kl. 16:00 — 1. okt, kl. 14:00, Scandic Flesland airport
bilde

Fagligpolitisk konferanse 30.09 og 01. 10Samarbeidskomiteen i AP og LO arrangerer fagligpolitisk konferanse 30.09.og 01.10. Konferansen er den 41 i rekken og skal arrangeres på Scandic Flesland Airport.

Tidsrammene for konferansen er fra kl 16:00 på fredag til kl. 14:00 på lørdag.

ProgramProgrammet er under utarbeidelse. de overordna temaene er knyttet til arbeidsliv og arbeidslivspolitikk. Hel- og deltid i privat og offentlig sektor sett opp mot nye forskrifter om endringer i arbeidsmiljøloven. Det blir også tema knyttet til energipolitikk, energipriser og økonomi.InnledereArbeids- og inkluderingsminister, Marte Mjøs PersenStatssekretær i Olje- og energidepartementet,LOs nestleder, Sissel M. SkoghaugForbundsleder i Fellesforbundet, Jørn EggumLO sekretær, Are Tomasgard Statssekretær i finansdepartementet, Lotte Grepp KnutsenLeder av Handel og kontor Bergen, Espen BerntsenLeder av avd. 5 i Fellesforbundet, Richard StorevikLeder i Fagforbundet Flora, May Linn Selvik

Vi har en grense på 100 deltakere, det er derfor viktig at dere tidlig melder dere på.Kostnaden er 2300 per person. Dette dekker mat fredag, middag fredag og overnatting med frokost den 30/9 1/10 og lunsj.Om du ikke skal overnatte, kan dere bestille dagpakke fredag 650,- og eller dagpakke lørdag 650,- Ønsker dere middag koster dette 650,-  Påmeldingen er gyldig når det er betalt.  Betalingsfrist er: 9. september.Kontonummer dere skal betale inn på er: 9013 05 00209 - Vestland Arbeiderparti, NB marker innbetaling med navn.